ΕίσοδοςΕγγραφή

Πώς μπορώ να εγγραφώ;

Η διαδικασία είναι απλή! Κάντε εγγραφή [εδώ] και ακολουθήστε τα βήματα. Θα σας ζητήσουμε το ονοματεπώνυμό σας, ένα τηλέφωνο και το email σας. Φροντίστε να είναι σωστά, γιατί αυτά θα χρησιμοποιούμε για να επικοινωνούμε μαζί σας.

Έχω εγγραφεί αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου

Αν έχετε κάνει εγγραφή αλλά αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη σύνδεση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας – είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Πώς μπορώ να μάθω περισσότερα για ένα ακίνητο;

Απλώς πατήστε «Εκδήλωση ενδιαφέροντος» στο ακίνητο που σας ενδιαφέρει. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που έχετε δηλώσει για να σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες.

Τι γίνεται όταν πατήσω «Εκδήλωση Ενδιαφέροντος»;

Θα σας καλέσει ένας εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του ακινήτου (από την Intrum Hellas REO Solutions AE, την Resolute Hellas AE ή την Repolyservices MON IKE) ώστε να κανονίσετε επίσκεψη στο ακίνητο.

Αν σας ενδιαφέρει και θέλετε να προχωρήσετε σε αγορά, θα χρειαστεί να υποβάλετε γραπτή προσφορά με:

  • Τα στοιχεία σας ή του αγοραστή (αν εκπροσωπείτε άλλον).
  • Το ποσό που προτείνετε για αγορά.
  • Τον τρόπο πληρωμής (μετρητά, δάνειο κ.λπ.).

Αν η προσφορά σας εγκριθεί, θα σας ενημερώσουμε και θα προχωρήσουμε με την υπογραφή συμφωνητικού και την καταβολή προκαταβολής. Αν δεν εγκριθεί, επίσης θα σας καλέσουμε για να σας ενημερώσουμε.

Να ξέρετε πως μέχρι να εγκριθεί μια προσφορά ή να υπογραφεί το συμφωνητικό, η Τράπεζα μπορεί να επικοινωνεί και με άλλους ενδιαφερόμενους για το ίδιο ακίνητο.

Πώς μπορώ να επισκεφθώ ένα ακίνητο;

Πατήστε «Εκδήλωση ενδιαφέροντος» και ένας υπεύθυνος εκπρόσωπος θα σας καλέσει για να κανονίσετε ραντεβού για επίσκεψη.

Μπορώ να πάρω μαζί μου μηχανικό ή σύμβουλο στην επίσκεψη;

Φυσικά! Κατά την επίσκεψη μπορείτε να συνοδεύεστε από όποιον ειδικό εσείς επιθυμείτε.

Δεν μπορώ να πατήσω «Εκδήλωση Ενδιαφέροντος». Κάνω κάτι λάθος;

Για να δηλώσετε ενδιαφέρον, θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Αν συνεχίζετε να έχετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα το λύσουμε άμεσα!

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι να κάνω;

Κανένα πρόβλημα. Πατήστε «Έκδοση νέου κωδικού» στη σελίδα σύνδεσης και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Υπάρχουν ακίνητα που είναι ημιτελή ή χρειάζονται ανακαίνιση. Ποιος πληρώνει τα έξοδα;

Τα ακίνητα πωλούνται στην κατάσταση που βρίσκονται. Οποιαδήποτε έξοδα αποπεράτωσης, επισκευών ή ανακαίνισης επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.

Μπορώ να πάρω δάνειο για την αγορά;

Βεβαίως. Περάστε από ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να δείτε τις επιλογές χρηματοδότησης, είτε είστε ιδιώτης είτε εκπροσωπείτε επιχείρηση.

Υπέβαλα προσφορά αλλά θέλω άλλος φορέας (που εκπροσωπώ) να αγοράσει το ακίνητο. Γίνεται;

Ναι, αν η προσφορά σας έχει εγκριθεί και έχετε δηλώσει ποιος θα είναι ο αγοραστής, τότε ο φορέας που εκπροσωπείτε μπορεί να υπογράψει τη σύμβαση.

Πώς πληρώνω την προκαταβολή;

Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδείξουμε ή να φέρετε τραπεζική επιταγή.